Przeznaczenie przekladni WVS 234-2240
Promy Hybrydowe , gotowy Hybrydowy System (HS) dla Morskiego Jachtu
Skrzynie biegów serii WVS zostały specjalnie zaprojektowane dla szybkich jednostek pływających, takich jak jednostki morskie, łodzie patrolowe, jachty i inne jednostki pływające o podobnie wysokich wymaganiach eksploatacyjnych.
Z zastrzeżeniem zmian technicznych.
Obudowa wykonana ze stopu aluminium
Przygotowany do montażu obudów dzwonowych SAE
Koła zębate spiralnie uzębione, nawęglane ze szlifowanymi bokami zębów
Hydraulicznie sterowane sprzęgła tarczowe z powierzchnią cierną ze stali / spieku
Płynne sprzęganie dzięki dostosowanemu wzrostowi ciśnienia podczas zmiany biegów
Pełna transmisja mocy i identyczny współczynnik redukcji w obu wyjściowych zmysłach obrotu
Zintegrowana miska olejowa
Wspólny obwód oleju roboczego i oleju smarowego
Pompa olejowa i filtr oleju dostępne z zewnątrz
Zamontowany wymiennik ciepła dla temperatury wlotu wody chłodzącej max. 32 °C, odporny na wodę morską
Wbudowany manometr ciśnienia roboczego oraz podłączenie do zdalnego nadzoru ciśnienia i temperatury
Zawór sterujący z obsługą elektryczną
Wejście: wolny koniec wału ze stożkiem 1:30
Wejście: kołnierz (WVS/U)
Wyjście: kuty kołnierz
Powłoka lakiernicza z lakierem na bazie żywicy syntetycznej. Kolor: RAL 7001 srebrnoszary
Dodatki
Mocowanie sztywne lub sprężyste
Obudowa dzwonka SAE
Wyjście: przeciwkołnierz
Elastyczne sprzęgło
Instrumenty nadzoru
Zestaw części zamiennych zgodnie z zasadami klasyfikacji
System napędowy do trollingu (ADS)
Napędy pomocnicze (PTO i PTI)
Zawór sterujący z obsługą mechaniczną
Specjalne współczynniki redukcji